Zasady Zwrotu Towarów w Ciągu 14 Dni
-
Prawo do Zwrotu
Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny.
-
Warunki Zwrotu
- Towar musi być w nienaruszonym stanie, kompletny (w oryginalnym opakowaniu, z metkami, bez śladów użytkowania).
- Zwrot dotyczy wyłącznie towarów nieużywanych, które nie noszą śladów użytkowania, noszenia lub uszkodzeń.
- Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowe zapakowanie towaru w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzenia podczas transportu zwrotnego.
-
Procedura Zwrotu
- Aby dokonać zwrotu, Klient powinien poinformować nas o decyzji o zwrocie towaru, np. poprzez e-mail na adres info@wammashop.pl lub za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie internetowej.
- Po otrzymaniu informacji o zwrocie, skontaktujemy się z Klientem w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
- Klient ma obowiązek odesłać towar na nasz adres w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o decyzji o zwrocie.
-
Koszty Zwrotu
- Koszty zwrotu towaru ponosi Klient, chyba że inaczej ustalono.
- W przypadku zwrotu towaru z powodu wady produktu lub naszego błędu, pokrywamy koszty zwrotu.
-
Zwrot Środków
- Po otrzymaniu zwracanego towaru i potwierdzeniu jego zgodności z warunkami zwrotu, zwracamy Klientowi równowartość wartości towaru na konto bankowe lub inne wskazane przez Klienta źródło, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru zwrotnego.
-
Wyłączenia
- Nie przyjmujemy zwrotów towarów, które zostały spersonalizowane lub wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta, chyba że towar jest wadliwy. Dotyczy to w szczególności produktów Wamma Poland Macewicz Sp.J., które są produkowane na zamówienie.
-
Kontakt
- W przypadku pytań dotyczących zwrotów, Klient może skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@wammashop.pl lub telefonicznie pod numerem +48 787 922 275.